24 juli 2023

KIENDATA

Er wordt gekiend op 28 juli en 18 augustus in gemeenschapshuis Joffershof. Aanvang 13.45 uur

KERMISMATINEE DINSDAGMIDDAG 15 AUGUSTUS.

Op 15 augustus kunnen alle senioren van 50 jaar en ouder naar het kermismatinee in gemeenschapshuis Joffershof.

Zie bijgevoegde flyer met de uitnodiging.

Ook is het gezellig om aanwezig te zijn en te genieten van mooie muziek en een gezellig praatje.

BEZOEK KEVELAER

Op donderdag 31 augustus gaan we op de fiets of met de auto weer naar Kevelaer,. De fietsers komen om 10.30 uur bij elkaar op de parkeerplaats tussen de Kerk en de basisschool. Ook de KBO leden van Vortum-Mullem en Maashees sluiten zich bij ons aan. Iedereen ontvangt een veiligheidshesje van de KBO. Dit hesje wordt op het einde van de tocht weer ingeleverd. Om

12.00 uur gaan we genieten van een ouderwetse boerenlunch bij het Bauerncafé in Wemb. Daarna hervatten we de fietstocht naar Kevelaer. Bij de Basiliek aldaar steken we een kaarsje aan voor alle leden van de KBO, die het afgelopen jaar zijn overleden. Na deze plechtige bijeenkomst heeft iedereen een uurtje tijd voor zichzelf in en/of rond de Basiliek. Om 15.30 uur vertrekken we en via het Reindersmeer komen we terecht op een terras aan het Leukermeer. Daar bestaat de mogelijkheid om op eigen kosten iets te drinken of een ijsje te nuttigen. Daarna rest ons het laatste stukje van de fietstocht naar Vierlingsbeek.

De kosten van de oversteken van de Maas met het veerpont en een deel van de boerenlunch worden door de KBO betaald! De kosten van lunch zijn € 15,00 per persoon.

Ook is er de mogelijkheid om met de auto naar Wemb/Kevelaer te gaan! De kosten voor de boerenlunch en de vergoeding voor de auto zijn eveneens € 15,00 per persoon. Het vertrek met de auto is om 11.15 uur vanaf Joffershof. U kunt zich opgeven via onderstaande strook en de kosten van de boerenlunch € 15,00 per persoon, vóór donderdag 25 augustus in een envelop in de brievenbus bij Jos van Boekel, Hulder 6 te doen.

Ook kunt u zich aanmelden via email: kbo-vbeek-groen@outlook.com en het bedrag overmaken op rek.nr NL51RABO0154304506 met vermelding van uw naam en “Bezoek Kevelaer”.

SAMEN ETEN

Het eerstvolgende Samen Eten vindt plaats op woensdag 6 september om 17.00 in gemeenschapshuis Joffershof te Vierlingsbeek.   We gaan genieten van een heerlijke Chinese maaltijd met keuze uit diverse gerechten.

De kosten voor Samen eten bedraagt € 15,- per persoon.

Aanmelden kan t/m 30 augustus door inlevering van onderstaande strook en contante betaling van € 15,00 per persoon in een envelop bij Ria Weijmans, Luciastraat 23

of via email: kbo-vbeek-groen@outlook.com en u kunt het bedrag overmaken op rek.nr NL51RABO0154304506 met vermelding van uw naam en “Samen eten”

KBO VIERLINGSBEEK/GROENINGEN

Deelname Fietstocht naar Kevelaer donderdag 31 augustus 2023